Останнім часом з огляду на кризовий стан галузі морського транспорту в Ірані почастішали випадки потрапляння українських моряків у скрутні ситуації, а саме: несвоєчасна виплата судновласниками заробітної плати, недотримання вимог Конвенції про працю в морському судноплавстві (MLC), відсутність безпечних умов праці тощо.
Останнім часом з огляду на кризовий стан галузі морського транспорту в Ірані почастішали випадки потрапляння українських моряків у скрутні ситуації, а саме: несвоєчасна виплата судновласниками заробітної плати, недотримання вимог Конвенції про працю в морському судноплавстві (MLC), відсутність безпечних умов праці тощо.
Особливо високим є ризик виникнення проблемних ситуацій у відносинах з такими компаніями:
- «IRSOTR transportation Co.», м.Тегеран, власник вантажного судна «Iran Seyr 1» під іранським прапором на Каспійському морі;
- «Conversant Marine L.L.C.» (Conversant Marine Ships and Boats Repairing L.L.C.), м.Дубаї, власник суден «ATUSA» під прапором Сент-Кітсу і Невісу, «Davood» у Перській затоці тощо;
- «Persian Gulf Hayat, Lantern Fishes Cooperative Co.», м.Тегеран, м.Бушер (Перська затока), власник риболовного судна «ATLAN» під прапором Белізу тощо;
- «Apex Maritime Services LLC», Оман, оператор танкера «Sun Ocean» під панамським прапором.
Настійливо рекомендуємо українським громадянам утриматися від працевлаштування на зазначені судна та від вступу у трудові відносини з їхніми власниками.
Для уникнення проблемних ситуацій за участі українських моряків в Ірані, просили б сприяти поширенню зазначеної інформації серед крюїнгових агентств, професійних ЗМІ та на соціальних форумах.